Кількість
|
Вартість
|
||
|
Новий електродвигун W22 IE1 W22 63 2P B34 від компанії WEG є справжнім проривом у галузі енергоефективності та продуктивності. Розроблений з метою досягнення високої ефективності та мінімізації витрат на експлуатацію, він став конкурентоспроможним на ринку електродвигунів.
Нова концепція W22 пропонує безліч переваг, включаючи відмінне співвідношення ціни та якості, оптимізацію енергоресурсів та покращені електричні характеристики. Підвищений рівень енергоефективності, зменшений рівень шуму та вібрації роблять його не тільки економічно вигідним, але й більш комфортним у використанні.
Широкий діапазон розмірів, що охоплюється новим електродвигуном W22, від 225S/M до 355M/L за стандартом IEC та від 364T до 587T за стандартом NEMA, дозволяє задовольнити різноманітні потреби та застосування у різних галузях промисловості.
Позначення маркування двигуна W22:
- W22: серія електродвигунів.
- 63: габарити двигуна, що вимірюються в міліметрах.
- 2P: кількість полюсів двигуна.
Трифазні електродвигуни W22 від WEG мають кілька конструктивних виконань згідно зі стандартами DIN:
-
B3: Двигун встановлюється на лапах паралельно до кріпильної поверхні, що є типовим виконанням, схожим на IM 1081 за стандартом ГОСТ.
-
B35: Двигун також встановлюється на лапах, але має великий фланець. Це комбіноване виконання, яке дозволяє встановлювати двигун як паралельно, так і перпендикулярно до поверхні кріплення, аналогічне IM 2081 за стандартом ГОСТ.
-
B34: Двигун також має встановлюватися на лапах, але з малим фланцем. Це також комбіноване виконання, схоже на B35, але з меншим діаметром фланця, що відповідає аналогу IM 2181 за стандартом ГОСТ.
Мотори цього типу рекомендується використовувати тільки у горизонтальному положенні. Для вертикального монтажу необхідні спеціальні радіально-упорні підшипники, які відрізняються від інших варіантів монтажу.
Електродвигун W22 від WEG дійсно є передовим рішенням, яке поєднує в собі високу продуктивність з енергоефективністю. Це робить його привабливим вибором для підприємств, які прагнуть оптимізувати свої процеси та знизити експлуатаційні витрати.
Нова концепція W22 відкриває двері до інноваційних рішень у галузі електродвигунів, сприяючи не лише зниженню витрат, а й підвищенню продуктивності та стимулюючи розвиток ефективних технологій.
Новий дизайн кожуха вентилятора, вентилятора та корпусу електродвигуна в рамках концепції W22 від WEG відзначається видатними характеристиками:
Кожух вентилятора:
- Аеродинамічний концепт: Забезпечує покращений повітряний потік та знижує рівень шуму.
- Система швидкого монтажу: Полегшує процес встановлення.
- Збільшена механічна міцність: Гарантує довговічність та надійність роботи.
Вентилятор:
- Нова геометрія вентилятора: Підвищує ефективність та зменшує рівень шуму.
- Посилений корпус: Забезпечує додаткову механічну міцність та захист.
Корпус електродвигуна:
- Збільшена площа теплообміну: Допомагає знизити температуру обмотки та підшипників.
- Менший рівень шуму та вібрації: Забезпечує комфортне використання та покращує робочі умови.
- Покращений теплообмін: Дозволяє ефективніше розсіювати тепло, що продовжує термін служби двигуна.
- Швидкість обслуговування: Забезпечує зручність та ефективність обслуговування, що скорочує час простою обладнання.
Технічні особливості асинхронних електродвигунів W22
Нова система охолодження, реалізована в електродвигунах W22 від WEG, є інноваційним рішенням, що забезпечує оптимальну роботу і довговічність пристрою. Зміни в конструкції корпусу дозволяють забезпечити більш ефективне обдування всього двигуна, що значно знижує температуру його роботи та збільшує термін служби. Особливу увагу приділено аеродинамічному дизайну вентилятора, який знижує втрати повітряного потоку та збільшує ефективність охолодження. Крім того, цей новий дизайн знижує рівень шуму, що робить роботу двигуна більш комфортною та безпечною для операторів. Важливим досягненням є також підтримання низьких температур у зоні підшипників, що зменшує потребу в їх обслуговуванні та збільшує надійність всього пристрою. Всі ці технічні вдосконалення сприяють більш ефективному використанню матеріалів та ресурсів, що робить електродвигуни W22 не лише передовим рішенням у своєму класі, а й екологічно стійкішими.
У новій конструкції клемної коробки електродвигуна W22 передбачено значно більше місця, що забезпечує зручніший доступ до клем і спрощує процес проведення підведення та підключення кабелів. Оптимізовані розміри коробки надають достатньо місця для підключення кабелів живлення та встановлення додаткових роз'ємів, що значно полегшує процес монтажу. Ці зміни роблять використання клемної коробки більш зручним та ефективним, що сприяє підвищенню продуктивності та покращенню умов роботи.
Новий корпус електродвигуна W22 є інноваційним рішенням, яке забезпечує оптимальну роботу і довговічність пристрою. Переміщення клемної коробки до валу дозволяє краще розподіляти повітряний потік по корпусу, що знижує температуру підшипників і рівень шуму. Ціліснолиті лапи забезпечують міцнішу конструкцію і знижують рівень вібрації, що особливо важливо при роботі на об'єктах з підвищеним рівнем вібрації. Крім того, на корпусі передбачено спеціальні місця для встановлення датчиків вібрації, що полегшує процес моніторингу стану двигуна.
Переваги нового корпусу включають не тільки зниження температури двигуна і рівня шуму, але і спрощення процесу монтажу завдяки зміщеним рим-болтам, а також можливість швидкого і зручного моніторингу стану двигуна за допомогою датчиків вібрації. Ці вдосконалення роблять новий корпус електродвигуна W22 більш надійним, ефективним та зручним у використанні.
Ексклюзивна система ізоляції підшипників, що застосовується в електродвигунах W22, відіграє ключову роль у підвищенні їхньої надійності та тривалості терміну служби, особливо при роботі в агресивних умовах. Ця система забезпечує надійний захист від проникнення води та пилу, що суттєво знижує ризик пошкодження підшипників та інших внутрішніх компонентів двигуна. Таким чином, система ізоляції підшипників забезпечує необхідний ступінь захисту і збільшує ресурс електродвигуна, що робить його ідеальним вибором для використання в несприятливих умовах.
Електродвигуни W22 мають широкий спектр застосування та ефективно працюють у різних галузях промисловості. Ось лише деякі області, де вони можуть бути використані:
- Насоси
- Вентилятори
- Дробарки
- Конвеєри
- Верстатні автоматизовані системи
- Млини
- Відцентрові машини
- Преси
- Підйомні пристрої
- Ткацькі верстати, шліфувальні та деревообробні верстати
- Охолодження
- Пакувальне обладнання
Електродвигуни W22 показують високу ефективність, надійність та довговічність у різноманітних умовах експлуатації, що робить їх ідеальним вибором для застосування у багатьох важких промислових процесах.
Стандартні виконання електродвигунів W22 представлені в наступних характеристиках:
- Тип: Трифазний асинхронний електродвигун
- Потужність: Діапазон від 0.12 до 450 кВт
- Типорозмір: Від 63 до 355A/B
- Напруга: Варіанти 220-240/380-415В та 380-415/660В
- Ступінь захисту: IP55
- Вид охолодження: TEFC (закритий вентилятор, що не потребує зовнішнього охолодження)
- Ізоляційний клас: F(?T=80K)
- Режим роботи: S1 (безперервний)
- Категорія N: Момент x швидкість
- Температура навколишнього повітря: До 40 ° C, при висоті до 1000 м над рівнем моря
- Ротор: Типу "біличне колесо" або алюмінієве лиття під тиском
- Ущільнення підшипникових шитів: WSeal® на обох підшипникових шитах
- Шильдик: З нержавіючої сталі AISI 316
- Розміри: Відповідно до стандарту МЕК 72
- Експлуатаційні характеристики: Відповідно до стандарту МЕК 34
- Додаткові особливості: Мастильний ніпель, входи для кабелю з метричним різьбленням у клемній коробці, термістори (по 1 на фазу), придатність для роботи з перетворювачем частоти (ПЧ)
- Колір фарбування: RAL 5007, RAL 5009, RAL 6002
Ці стандартні характеристики роблять електродвигуни W22 універсальними та придатними для широкого спектру застосувань у різних умовах експлуатації.
Вали електродвигунів серії W22 мають різні матеріали залежно від їх розмірів та габаритів.
- Для електродвигунів із габаритами IEC від 63 до 315S/M, вали виготовляються із сталі AISI 1040/45.
- Для електродвигунів з габаритами 315L, 355M/L та 355A/B, використовується сталь AISI 4140.
Електродвигуни з габаритами 315L, 355M/L та 355A/B, обладнані валами зі сталі AISI 4140, можуть додатково оснащені роликовими підшипниками. Це дозволяє використовувати ці двигуни в умовах з підвищеним навантаженням, таких як системи передачі через шків/ремінь або інші важкі промислові програми. Такі підшипники забезпечують додаткову надійність та довговічність роботи в екстремальних умовах.
Підшипники відіграють важливу роль в роботі електродвигунів серії W22. Стандартно поставляються із кульковими підшипниками з глибоким жолобом. Однак для двигунів габаритом 160 і вище є опція установки роликових підшипників серії NU, якщо передбачається високе радіальне навантаження.
Розрахунковий термін служби підшипників L10h складає 20,000 або 40,000 годин при максимальних радіальних та осьових навантаженнях. У випадку відсутності радіальних та осьових навантажень, термін служби може сягати 50,000 годин.
Для компенсації осьового зміщення двигуни габаритом від 63 до 200 оснащені попередньо навантаженими шайбами, а габарити від 225 до 355 - пружинами. При встановленні роликових підшипників осьове усунення компенсується осьовим люфтом переднього роликового підшипника.
Термін служби підшипників залежить від багатьох факторів, таких як тип і розмір підшипників, механічні навантаження, умови експлуатації та мастила. Регулярне змащування відповідно до інструкцій та рівня мастила, зазначеного на заводській табличці, допомагає продовжити термін служби підшипників і підтримувати їх надійну роботу.
Фланцеві електродвигуни