Кількість
|
Вартість
|
||
|
Промислові асинхронні електродвигуни MTH 012-6, є надійними та ефективними пристроями з фазним ротором і трьохфазним живленням. З номінальною потужністю 2,2 кВт при режимі експлуатації S3 і часу роботи до 40%, вони забезпечують обертання вала на швидкості 1000 об/хв і мають захист IP 54. Ці електродвигуни призначені для застосування відповідно до ГОСТ Р52776 і можуть працювати в широкому діапазоні температур від -40 до +50 °C. Застосовуються в приводах редукторів мостових та козлових кранів, кран-балок і електричних талей, лебідках, металургійних агрегатах, тельферах, баштових кранах та інших підйомних механізмах.
Розшифровка маркування
- MT - це серія кранового двигуна;
- H (F) - це ступінь термостійкості ізоляції обмотки (згідно з ГОСТ Р 51689);
- 0 - це розмір, діаметр статора;
- 1 - це порядковий номер серії,
- 2 - це довжина серцевини статора;
- 6 - це кількість полюсів;
- У - це кліматичне виконання;
- 3 - це категорія розміщення (згідно з ГОСТ 15150-69).
Фазні кранові електродвигуни MTH 012-6 з фазним ротором мають трьохфазну обмотку ротора, з'єднання якої здійснюється до контактних кілець. Вони виготовляються відповідно до ТУ 16-89 ИРАК.526122.043 ТУ і доступні в кліматичних виконаннях У1, У2, Т1, Т2, УХЛ.
Фазні двигуни мають декілька переваг, зокрема, працюють при тимчасових перевантаженнях, мають високі пускові моменти, швидко набирають обертової частоти та крутного моменту. За допомогою металографітових щіток і контактних кілець підключається пусково-регулюючий реостат, який діє як опір, збільшуючи пусковий момент і зменшуючи пусковий струм.
Характеристики витратних матеріалів і запчастин, що використовуються при експлуатації електродвигунів: тип переднього та заднього підшипників, контактних щіток, кількість змащення. Підшипники мають маркування 76-180307С9Ш2У з розміром 35×80×21 мм і типом УНИОЛ 2М/1. Об'єм змащення складає 0,2 кг, кількість - 6 штук. Розміри щіток - 8×12,5×32 мм, сила натиску - від 0,5 до 0,8 кг. Кількість наносимого змащення в підшипники - 80%, решта - жирові канавки та камери кришок підшипників.
Креслення та розміри
Монтажні виконання
Кранові електродвигуни MTH 012-6 мають 4 варіанти конструктивних виконань за методом монтажу:
НА ЛАПАХ: (лапи дозволяють встановлювати двигун паралельно до кріпильної поверхні)
- IM 1001 - кріплення на лапах, робочий кінець вала - циліндричний, 1 шт.
- IM 1002 - кріплення на лапах, робочий кінець вала - циліндричний, 2 шт.
КОМБІНОВАНИЙ (лапи та фланець): (комбіноване виконання дозволяє встановлювати двигун як паралельно, так і перпендикулярно до поверхні кріплення)
- IM 2001 - кріплення на лапах або на фланці, робочий кінець вала - циліндричний, 1 шт.
- IM 2002 - кріплення на лапах або на фланці, робочий кінець вала - циліндричний, 2 шт.
Схеми підключення
Схеми підключення кранового електродвигуна МТН до мережі 220/380 В поділяються на «зірку» та «трикутник». На табличці кранового електродвигуна на заводі вказуються можливі варіанти підключення обмоток в залежності від напруги живлення мережі. Наприклад, маємо «Y/Δ 380/220», де: Y - схема «зірка»; Δ - схема «трикутник»; 380, 220 - напруга мережі (В), яка може живити двигун.
Схема «зірка»: Під час зборки кранового двигуна обмотки зазвичай підключаються за схемою «зірка» за замовчуванням. Ця схема забезпечує постійну довготривалу роботу електродвигуна в мережі 380 В з максимальною КПД.
Схема «трикутник»: Використовується для роботи в мережі 220 В. Підключення двигуна МТН за схемою «трикутник» виконується лише через конденсатор. Втрата потужності складе приблизно 30%.
УВАГА! При підключенні двигуна до мережі 220 В гарантія може бути скасована.
Габаритні розміри