Кількість
|
Вартість
|
||
|
Сучасні приводи, які регулюються інверторами частоти, можуть використовувати торможення в динамічних умовах. Під час цього процесу енергія, що генерується двигуном, передається до проміжного кола постійного струму, звідки вона розсіюється через тормозний модуль (вимикач) і тормозний резистор. Преобразователі з серії Е-1000 і Е-2000 з живленням 3-фазним ~ 400 Вт потужністю від 0,75 кВт до 15 кВт мають вбудований тормозний модуль. У випадку перевищення цієї потужності необхідно використовувати зовнішній тормозний модуль HFBU-DR.
Системи приводу з функцією торможення застосовуються в чутливих пристроях, таких як ліфти, кранів, верстати, промислові роботи та інші. Використовувані у них резистивні елементи мають бути надійними та міцними, мати відмінні динамічні характеристики і не нагріватися занадто сильно. Вони також повинні бути як можна меншими.