Кількість
|
Вартість
|
||
|
Загальнопромисловий трифазний електродвигун GAMAK GM 315 S 6 з короткозамкненим ротором є надійним і ефективним рішенням для різних промислових і сільськогосподарських додатків. Його переваги включають:
- Стійкість до теплових навантажень забезпечує надійну роботу навіть при високих температурах навколишнього середовища або інтенсивної експлуатації.
- Додаткове збільшення ККД при роботі з перетворювачем частоти
- Висока ефективність у режимах зі змінним навантаженням
- Тривалий термін експлуатації обладнання
- Низький рівень нагріву та теплових втрат
- Низький рівень шуму
Позначення маркування двигуна
- G - позначення трифазного короткозамкнутого асинхронного двигуна, який має переваги над іншими типами двигунів завдяки своїй ефективності та надійності.
- M - вказує на герметичне виконання з поверхневим охолодженням, що робить цей двигун придатним для роботи в різних умовах, включаючи сильно забруднені або вологі довкілля.
- 315 - Висота валу в міліметрах (відповідно до IEC 60 072-1).
- S - Довжина корпусу.
- 6 - Кількість полюсів.
Загальні дані про відповідність стандартам та характеристикам електродвигуна:
Відповідність стандартам:
- DIN EN 50437: Стандарт для трифазних асинхронних двигунів. Цей стандарт встановлює вимоги до електричних та механічних характеристик електродвигунів.
- DIN EN 748-1: Стандарт щодо габаритних розмірів електродвигунів. Він визначає розміри та форму корпусу електродвигуна.
- DIN EN 60034: Серія стандартів, що встановлюють вимоги до роторів та статорів електродвигунів, а також методів випробувань та класифікації.
- DIN EN 60038: Стандарт для номінальної напруги систем електропостачання.
Характеристики:
- Матеріал корпусу: Чавунний корпус. Забезпечує міцність та довговічність.
- Офіційна гарантія: 2 роки.
Маркування встановлених підшипників:
- Передній підшипник: 6318 C3
Використовується кульковий підшипник з типовими розмірами 6318 та класом точності C3. Високоякісні підшипники забезпечують стабільну роботу двигуна.
- Задній підшипник: 6318 C3
Також кульковий підшипник з типовими розмірами 6318 та класом точності C3.
Монтажні виконання для двигуна Gamak представлені у двох варіантах:
B3: Електродвигун на лапах. Лапи дозволяють встановити двигун паралельно до поверхні кріплення (аналог по ГОСТ - IM 1081). Це підходить для горизонтального положення двигуна.
B35:Електродвигун на лапах із великим фланцем. Комбіноване виконання дозволяє встановлювати двигун як паралельно, так і перпендикулярно поверхні кріплення (аналог по ГОСТ - IM 2081). Знову ж таки, призначено для горизонтального монтажу.
Важливо відзначити, що обидва варіанти монтажу призначені для роботи в горизонтальному положенні. Для роботи у вертикальному положенні необхідно використовувати спеціальні радіально-упорні підшипники, і це вже буде інше монтажне виконання.
Для трифазного електродвигуна існують два варіанти схем підключення до мереж напруги 380 і 660 В:
Схема "трикутник" (Δ):
- Ця схема зазвичай використовується для підключення до напруги мережі 380 В.
- Пуск на схемі трикутник може призвести до негативного зростання пускових моментів.
- Для пом'якшення цього ефекту часто використовується частотний перетворювач.
Комбінована схема:
- Ця схема використовується для плавного запуску електродвигуна.
- Пуск відбувається на схемі "зірка" з напругою 380, а потім здійснюється перехід на схему "трикутник" з напругою 220 В.
- Для організації переходу потрібні пускачі та пневморелі.
- Плавний пуск дозволяє подолати високий пусковий момент та забезпечити довговічність двигуна.
Обидві схеми мають свої переваги та застосовуються залежно від вимог до роботи двигуна та характеристик виробничого процесу підприємства.