Кількість
|
Вартість
|
||
|
Трифазний загальнопромисловий електродвигун GAMAK GMM2E 315 L 2a з короткозамкненим ротором є надійним і універсальним рішенням для широкого спектру промислових і сільськогосподарських додатків.
Переваги електродвигуна:
- Забезпечує надійну роботу навіть за високих температур навколишнього середовища або інтенсивної експлуатації.
- Ефективно використовує енергію та дозволяє економити електроенергію при зміні частоти обертання.
- Забезпечує стабільну роботу навіть за умов навантаження, що змінюються, що підвищує продуктивність системи.
- Надійна конструкція та якісні матеріали забезпечують довговічність та стабільну роботу протягом багатьох років.
- Мінімізує енергоспоживання та забезпечує ефективне використання енергії.
- Забезпечує комфортні умови роботи та знижує вплив на довкілля та здоров'я працівників.
Позначення маркування двигуна GMM від Gamak:
- G: Це вказує на тип двигуна – 3-фазний короткозамкнений асинхронний двигун.
- M: Означає, що двигун має герметичне виконання з поверхневим охолодженням.
- M: Вказує на внутрішнє охолодження замкнутого циклу.
- 315: Висота валу в міліметрах, визначена відповідно до стандарту IEC 60072-1.
- L: Визначає довжину корпусу.
- 2: Вказує на кількість полюсів у двигуні.
- a: Позначає довжину залізного осердя.
Дані про відповідність стандартам та характеристикам електродвигуна GAMAK GMM:
Відповідність стандартам:
- DIN EN 50437: Стандарт для трифазних асинхронних електродвигунів, що встановлює вимоги до електричних та механічних характеристик.
- DIN EN 748-1: Стандарт, який визначає габаритні розміри електродвигунів.
- DIN EN 60034: Серія стандартів, що встановлюють вимоги до роторів та статорів електродвигунів, методів випробувань та класифікації.
- DIN EN 60038: Стандарт для номінальної напруги систем електропостачання.
- DIN EN 60085: Стандарт щодо класифікації теплових класів електроізоляції.
Матеріал корпусу: Чавунний корпус забезпечує міцність та надійність у різних умовах експлуатації.
Офіційна гарантія: 2 роки, що свідчить про високу якість виготовлення та надійність продукту.
Маркування встановлених підшипників:
- Передній підшипник: 6318 C3.
- Задній підшипник: 6318 C3.
Монтажне виконання для двигуна представлене у двох варіантах відповідно до стандартів DIN:
B3: Електродвигун на лапах. Лапи дозволяють встановити двигун паралельно до поверхні кріплення (аналог по ГОСТ - IM 1081). Цей тип монтажу підходить для горизонтального положення двигуна.
B35: Електродвигун на лапах із великим фланцем. Комбіноване виконання дозволяє встановлювати двигун як паралельно, так і перпендикулярно поверхні кріплення (аналог по ГОСТ - IM 2081). Також призначений для горизонтального монтажу.
Обидва варіанти монтажу призначені для експлуатації в горизонтальному положенні. Для вертикального монтажу використовуються інші варіанти монтажних виконань, включаючи радіально-упорні підшипники.
Для трифазного електродвигуна існують дві основні схеми підключення до мереж напруги 380 і 660 В:
Схема "трикутник" (Δ):
- Ця схема зазвичай використовується для підключення до напруги мережі 380 В.
- Пуск на схемі трикутник може призвести до негативного зростання пускових моментів.
Для вирішення цієї проблеми можна використовувати частотний перетворювач, який допомагає пом'якшити стартовий момент та зменшити навантаження на систему.
Комбінована схема:
- Ця схема використовується для плавного запуску електродвигуна.
- Пуск відбувається на схемі "зірка" з напругою 380, а потім здійснюється перехід на схему "трикутник" з напругою 220 В.
- Для організації переходу з однієї схеми в іншу потрібні пускачі (3 прим.) і пневморелі (1 прим.).
- Плавний пуск дозволяє подолати високий пусковий момент та забезпечити довговічність двигуна.
Обидві схеми мають свої переваги та застосовуються залежно від вимог до роботи двигуна та характеристик виробничого процесу підприємства.