Кількість
|
Вартість
|
||
|
Ledermann Industrie Werke розробила спеціальну бізнес-модель, призначену для українських підприємств, різних галузей та державних установ з метою збільшення енергоефективності. Вона заснована на заміні застарілого парку електродвигунів більш енергоефективними моделями IE3.
L3E A 132SA6 B3 - трифазний електродвигун потужністю 3 кВт із частотою обертання 1000 об/хв. Призначений для роботи при напрузі 380 В. Оснащений лапою для встановлення паралельно до кріпильної поверхні, має високу енергоефективність та надійність.
- Клас енергоефективності: IE3, що відповідає преміум ефективності.
- Відповідність стандартам: відповідає європейському стандарту IEC60034-30-1:2014 та стандартам DIN.
- Матеріал: алюмінієвий.
- Виробник: LEDERMANN Industrie Werke (LIW), місцезнаходження - Німеччина.
- Гарантія: Офіційна гарантія на продукт становить 2 роки.
Маркування двигуна
- L3E – трифазний електродвигун;
- A – алюмінієвий корпус;
- 132- висота осі обертання (IEC 60072-1);
- SA – розмір сердечника;
- 6 – число полюсів.
- В3- Монтажне виконання двигуна
Монтажне виконання електродвигуна включає кілька варіантів відповідно до стандартів DIN:
B3 - Двигун встановлюється на лапах, що дозволяє його розміщення паралельно поверхні кріплення (аналог IM 1081 по ГОСТ).
B35 - Двигун встановлюється на лапах з великим фланцем, забезпечуючи комбіноване виконання для встановлення як паралельно, так і перпендикулярно до поверхні кріплення (аналог IM 2081 по ГОСТ).
B34 - Цей варіант також передбачає встановлення на лапах, але з меншим фланцем, подібно до B35 (аналог IM 2181 по ГОСТ).
Рівень допустимої вібрації для електричних моторів встановлюється міжнародним стандартом IEC 60034-14. Всі мотори виробництва LEDERMANN Industrie Werke, що мають габаритні розміри від 80 до 355, вже задовольняють вимоги цього стандарту або ж мають показники нижчі за максимально дозволені для рівня вібрації класу А (стандартний рівень). Цей клас вібрації є базовим і призначений для використання при номінальних частотах до 60 Гц. Опціонально, можливе замовлення моторів із рівнем вібрації класу В (код для замовлення B01). У випадках, коли необхідно експлуатувати двигун при частотах вище 60 Гц, потрібно провести спеціалізоване балансування для забезпечення відповідності встановленим лімітам вібрації.
Згідно з міжнародним стандартом ISO 8821, для процесу балансування використовується стандартизоване позначення "половина шпонки (H)". Ротори всіх агрегатів динамічно збалансовані з напівшпонкою, встановленою у відповідному пазу. Якщо виникає потреба, можливе балансування з використанням цілісної шпонки або без неї - для цього передбачені спеціальні коди замовлення: В11 для повної шпонки та В12 для варіанта без шпонки. Важливо також забезпечити балансування компонентів вала двигуна, як-от муфти, шківи, шестерні та вентилятори, адже це допомагає уникнути зайвої вібрації та продовжує термін служби підшипників. Під час доставки шпонка завжди вмонтована у паз вала.
Система ізоляції
Електромотори оснащені системою ізоляції, яка гарантує високу механічну стійкість та електричну надійність, а також забезпечує значний термін служби. Завдяки застосуванню високоякісних матеріалів, таких як емальований мідний дріт, ізоляційні плівки, захисні гільзи та епоксидні смоли без вмісту розчинників, ізоляційна система залишається стійкою до впливу корозійних газів, пари, пилу, масла та вологості, ефективно протистоїть вібраціям.
Стандартні моделі наших двигунів оснащені ізоляцією класу F (допускає нагрів до 155°С) з температурним запасом класу В (підвищення температури до 80К), надаючи додатковий запас міцності в 25°С. Цей запас дозволяє електродвигунам працювати:
- З підвищенням продуктивності на 15% від номінальної потужності;
- В умовах навколишнього середовища з температурою до 55°С на номінальній потужності;
- На висоті до 3000 м над рівнем моря без зниження продуктивності.
Завдяки цьому температурному резерву мотори здатні витримувати варіації в напрузі та частоті, а невикористання повного температурного запасу сприяє подальшому подовженню терміну служби ізоляційної системи.
Регулятори
Асинхронні двигуни з короткозамкненим ротором є широко використовуваним вибором у промисловості завдяки їхній високій ефективності та надійності у роботі. Ефективність роботи цих двигунів зі стабільною швидкістю та прямим пуском може бути значно підвищена за допомогою інтеграції з перетворювачем частоти. Застосування частотного привода надає можливість фінтюнінгу робочого процесу через адаптацію крутного моменту та регулювання швидкості, що дозволяє не лише оптимізувати ефективність системи, але й у деяких випадках покращувати продуктивність за рахунок збільшення швидкості вище номінальної. Частотний привід також уможливлює плавний пуск двигунів, знижуючи тим самим навантаження на обладнання та електромережу.
Стандартні асинхронні двигуни від LEDERMANN Industrie Werke можуть ефективно працювати з перетворювачами частоти до напруги живлення 500 В без потреби в будь-яких спеціалізованих конструкціях. Важливо звернути увагу на встановлені межі для пікових значень напруг та часу їх наростання. Для двигунів стандартної конструкції, ліміти визначені наступним чином:
- Максимальна напруга між фазою та землею ≤ 1100 В
- Пікова напруга U
- Мінімальний час наростання напруги > 0.1 мкс
Переважно, піки напруги на клемах двигуна спричиняються частотою перемикань перетворювача та довжиною кабелю між перетворювачем і двигуном. Рекомендовано утримуватись від перевищення частоти перемикання 5 кГц для забезпечення надійності системи ізоляції двигуна. У випадках, коли максимально дозволені пікові напруги фаза-земля перевищені, важливо застосовувати спеціальну систему ізоляції під кодом Y02. Якщо ж виконати цю умову неможливо, рекомендується вдатися до використання фільтрів для захисту.
Система охолодження
Під час роботи двигуна на низьких обертах потужність охолодження вентилятора, що встановлено на його валу, буде зменшуватися пропорційно швидкості.
При використанні навантаження зі змінним крутним моментом, наприклад у відцентрових насосах та вентиляторах, коли крутний момент зменшується зі зниженням швидкості, це зменшення потужності охолоджуючого повітря часто збалансовується зі зменшенням втрат двигуна, оскільки навантаження зменшується із зменшенням швидкості.
При постійних навантаженнях крутного моменту можуть бути перевищені межі підвищення температури двигуна, особливо у випадку використання двигуна з низькою ефективністю. У таких випадках рекомендується розглянути можливість встановлення примусової вентиляції.
Двигуни класу IE3 та IE4, завдяки своєму високому коефіцієнту корисної дії, виробляють менше тепла, що означає, що вони мають більший тепловий запас і можуть не потребувати примусового охолодження, але це може залежати від ступеня зниження швидкості.
У високошвидкісних системах, через ослаблення магнітного поля, крутний момент двигуна може зменшитися, забезпечуючи лише постійну потужність. Потужність двигуна залишатиметься стабільною до певної міри в залежності від моменту пробою, а потім буде зменшуватися
Конструкція двигунів
Каркаси двигунів, виготовлені з алюмінієвого сплаву, відлиті під тиском і доступні у розмірах від 80 до 225. Розміри від 80 до 112 мають як вбудовану, так і розбірну конструкцію з лапами, де клемна коробка розташована зверху в обох версіях. Розміри корпусів від 132 до 225 складаються з станин з декількома кріпленнями з розбірними лапами, що кріпляться болтами. Це дозволяє установлювати двигун ліворуч, праворуч або вгору клемною коробкою. Усі знімні лапи також виготовлені з алюмінієвого сплаву, відлитого під тиском. Мультивстановочні електродвигуни з кількома кріпленнями стандартно доступні з клемною коробкою зверху. Будь ласка, повідомте, чи бажаєте розташування клемної коробки ліворуч чи праворуч.
Станини двигунів з габаритним розміром від 160 до 355 виготовлені з чавуну. Усі чавунні станини доступні як з лапами, так і без них. Станина з лапами має міцні та вбудовані литі лапи, що забезпечують більшу міцність. Клемна коробка завжди розташована зверху стандартно. Чавунна станина, виготовлена з GG20, здатна витримувати високі механічні навантаження та має високу міцність, а також допомагає знижувати механічні вібрації. Унікальна конструкція ребер забезпечує максимальне розсіювання тепла та гарантує відмінні теплові характеристики двигуна.
Рим-болти, підйомні проушини або підйомні отвори на двигунах служать виключно для підйому самого двигуна. Це важливо враховувати, адже правильний підхід до підйому та транспортування двигунів є ключовим для забезпечення їх безпеки та надійності під час монтажу або обслуговування.
Точки вимірювання вібрації та наявність ніпелів для вимірювання ударних імпульсів є важливими елементами в моніторингу стану електродвигунів. Вони дозволяють проводити регулярні перевірки і діагностику без розбирання обладнання, що сприяє запобіганню відмов та зменшенню простоїв. Ось основне, що варто знати:
-
Для двигунів розміром від 80 до 112: Наявна одна плоска область на приводній і непривідній сторонах, яка спрощує розміщення акселерометра або тестера вібрацій. Це означає, що на цих моделях є обмежені точки для вимірювання, але вони оптимізовані для легкого доступу і використання.
-
Для двигунів розміром від 132 до 355: Є чотири плоскі області на обох кінцях двигуна. Це забезпечує більші можливості для вимірювань вібрації з різних місць, що дозволяє отримати більш повну картину стану двигуна.
-
Вимірювальні ніпелі для SPM: Опціональна можливість встановлення ніпелів для вимірювання ударних імпульсів SPM (Shock Pulse Method) сприяє перевірці стану підшипників. Цей метод дозволяє виявляти пошкодження підшипників на ранніх стадіях, що є критично важливим для планування технічного обслуговування та запобігання несподіваним відмовам обладнання.
Ці можливості допомагають підтримувати надійну роботу електродвигунів та знижують загальні витрати на обслуговування за рахунок своєчасного виявлення та усунення проблем.
Дренажні отвори
Дренажні отвори в електродвигунах відіграють важливу роль у підтримці ефективності та довговічності обладнання, дозволяючи відводити конденсат, який може утворитися всередині корпусу двигуна. Ця особливість особливо корисна в умовах з високою вологістю або при значних температурних коливаннях, які можуть спричинити конденсацію всередині корпусу.
Ключові моменти:
-
Розташування: Дренажні отвори розміщені на обох кінцях станини, під рамою, що є стандартом для горизонтального монтажу з клемною коробкою зверху. Це гарантує, що будь-яка конденсація, яка утворюється всередині, може бути ефективно відведена незалежно від положення двигуна.
-
Вертикальний монтаж: Для двигунів, призначених для вертикального монтажу (вал вгору або вниз), можуть бути реалізовані спеціальні отвори для зливу конденсату, за умови що це зазначено в замовленні. Це забезпечує гнучкість при виборі монтажного положення.
-
Захист та пробки: Двигуни зі ступенем захисту IP55 мають закриті дренажні пробки, що дозволяє зберегти високий рівень захисту. Проте для ефективного відведення конденсату рекомендується періодично відкривати ці пробки. При відкритті пробок ступінь захисту корпусу знижується до IP44, тому важливо зважати на потребу відведення конденсату та необхідний рівень захисту.
-
Рекомендації: Важливо регулярно перевіряти та очищати дренажні отвори та пробки, щоб забезпечити їх надійну роботу. Переконайтесь, що система дренажу відповідає умовам експлуатації обладнання, зокрема, якщо двигун експлуатується у вологому або змінному кліматі.
Використання дренажних отворів і правильне управління конденсатом можуть значно знизити ризик корозії та інших водозалежних пошкоджень, забезпечуючи більш тривалий термін служби електродвигуна.
Клемна коробка
Захист електродвигуна
Захист електродвигунів є критичною складовою для забезпечення їх безперебійної та безпечної роботи. Належне функціонування системи захисту може запобігти серйозним пошкодженням обладнання та небезпеці для персоналу. Ось кілька ключових аспектів стосовно захисту двигунів:
-
Запобіжники: Вони захищають лінії живлення від короткого замикання, але не забезпечують достатнього захисту від перевантаження та перегріву.
-
Термореле та термомагнітні перемикачі: Вони можуть контролювати струм та відключати живлення в разі перевищення допустимих значень, але вони не завжди ефективні у разі перегріву.
-
Термічні засоби захисту: Це найбільш ефективний спосіб захисту двигуна від перегріву. Вони вбудовані безпосередньо в обмотки двигуна і реагують на підвищення температури, відключаючи живлення, щоб запобігти пошкодженням.
Нагрівання обмотки статора понад нормальні значення може призвести до серйозних проблем, тому використання термічних засобів захисту є критично важливим. Вони дозволяють уникнути перегріву та забезпечити безпечну та надійну роботу двигуна протягом тривалого періоду. Важливо вибирати термічні захисні пристрої, які відповідають вимогам конкретного додатка та забезпечують ефективний захист в усіх умовах експлуатації.
Габарити та конструкція двигуна