Кількість
|
Вартість
|
||
|
Частотні перетворювачі EURA E-600 відрізняються сучасним дизайном і компактною конструкцією. Вони призначені для різноманітних простих і невибагливих застосувань, таких як приводи вентиляторів, насоси та конвеєрні стрічки.
Незважаючи на свої невеликі розміри і просте управління, перетворювач E-600 працює ефективно та економічно. Він підходить для ситуацій, де необхідно не лише керувати роботою двигуна, але й зменшувати витрати електроенергії. Унікальні функції, такі як вбудований фільтр ЕМС, PID-контролер і комунікація ModBus, роблять його ідеальним варіантом для використання у промислових секторах.
Корпус пристрою оптимізований для простого монтажу на DIN-рейці або безпосередньо на монтажну пластину в шафі керування.
Перетворювачі EURA E-600 мають клас ефективності IE2 і відповідають вимогам Регламенту Комісії (ЄС) 2019/1781, що стосуються екологічного дизайну для електродвигунів і систем регулювання швидкості, згідно з Директивою 2009/125/EC.
Інвертор E-600 є надійним і простим у використанні, він базується на перевіреній схемі параметрування пристроїв EURA.
Компактний дизайн пристрою не обмежує його функціональність, і він працює ефективно навіть у складних сценаріях використання.
Фільтр ЕМС, вбудований в пристрій, ефективно захищає мережу від перешкод.
Простота використання підтримується можливістю резервного копіювання за допомогою програмного забезпечення EuraDV™ та периферійного пристрою EURA CopyStick™.
Підтримка PID-контролера і комунікації ModBus робить пристрій універсальним для використання у різних промислових сферах.
Корпус пристрою оптимізований для швидкого та легкого монтажу на DIN-рейці або монтажній пластині в шафі керування.
Перетворювач частоти EURA E-600 має основний тип керування - скалярне керування VVVF (Variable Voltage Variable Frequency), яке дозволяє налаштовувати лінійну або квадратичну характеристику кривої U/f, а також будь-яку користувацьку характеристику. Привід автоматично або вільно визначає посилення крутного моменту в діапазоні до 20 кривих, при цьому пусковий момент досягає 100% вже на частоті 1,00 Гц.
Для досягнення високої точності керування двигуном використовується висока роздільна здатність налаштування частоти - 0,01 Гц для цифрового налаштування та частка максимальної частоти х 0,2% для аналогового.
Існують два типи запуску силової установки: прямий пуск без розгону (без поточного регулювання частоти обертання двигуна) та пуск з розгоном. Багатошвидкісний режим дозволяє користувачу встановити до 15 фіксованих швидкостей на цифрових входах, а автоматичний режим можна програмувати до 8 кроків.
Для оптимального керування електродвигуном можна встановити несучу (перемикаючу) частоту в діапазоні від 0,8 кГц до 6,0 кГц або налаштувати інвертор на автоматичне встановлення цього параметра залежно від умов роботи двигуна.